Men det gäller att köra en modern browser typ Microsoft Internet Explorer 11 eller kommande Spartan. Kör du övriga gammaldags browsers så får du skylla dig själv https://rolfgranlund.wordpress.com/2015/04/14/excel-online-version-2013-r-riktigt-bra/
Kategori: Microsoft
Ny Surface från Microsoft
Mer detaljer om «Läsvyn» i Windows Phone 8.1
Förutom att «Läsvyn» i Internet Explorer 11 är det idag vilsammaste sättet att läsa artiklar på Internet både under Windows 8.1 och Windows Phone 8.1 så finns det små detaljer att testa om man så vill.Förutom det så händer det inte speciellt mycket på mobilmarknaden för närvarande. Kan det bero på att “alla” väntar på… Fortsätt läsa Mer detaljer om «Läsvyn» i Windows Phone 8.1
IE-hatarna är roliga!
Varför då, undrar du säkert? Läs mer via...https://rolfgranlund.wordpress.com/2015/03/22/ie-hatarnas-vnner-r-roliga/ Publicerad från WordPress för Windows Phone
«Läsvyn» i Internet Explorer 11
Duktiga Sune på IDG anser och skrev för en tid sedan att ingen använder Internet Explorer, alltså en sån där hatare av produkter från Microsoft. För övrigt är det rätt många på IDG som har ett horn i sidan angående Microsoft och deras produkter. Vi kunde se det för en tid sedan i en så… Fortsätt läsa «Läsvyn» i Internet Explorer 11
Billigare och mer flexibelt än Surface Pro 3!
Hur du skaffar en supermobil utrustning. Läs merRoffe@rigit
Testa «Dela»-funktionen i Windows 8.1!
Har du hittat Dela i Windows 8.1?Inte det! Kolla hur man gör via https://rolfgranlund.wordpress.com/2015/03/10/testa-dela-funktionen-i-windows-8-1/Roffe Publicerad från WordPress för Windows Phone
Läsvyn finns även i Safari, men…
Med lite hjälp från goda vänner så har jag till slut kunnat konstatera att nya iPhone 6 och motsvarande iPad, har funktionen “Läsvy” i browsern Safari! Det är bra så här långt! Men det finns ett “men” som är både märkligt och som visar på brister. Apples Läsvy presenterar all text i rubriktypsnittet Helvetica (San… Fortsätt läsa Läsvyn finns även i Safari, men…
”Fäst på startskärmen” och ”Läsvyn”
Det är funktionen "Fäst på startskärmen" som gör Windows Phone 8.1 oslagbar just nu. Vad jag vet så har varken superdyra iPhone 6 eller plottriga Android motsvarande funktion. Om man dessutom, som jag, föredrar att surfa och läsa artiklar i "Läsläget" i Internet Explorer 11 på en 4,3 tums Lumia istället för min Laptop eller pekplatta så… Fortsätt läsa ”Fäst på startskärmen” och ”Läsvyn”
Google, hur fan gick det här till?
Jag testar och bloggar om min Samsung Galaxy Tab 3 i min andra WordPress-blogg och kör då appar som jag skulle ha använt dagligen om jag istället för min Nokia Lumia 820 haft en Android-telefon. Anledningen är att jag vill lära mig samt se och förstå varför Android är så populär.Jag är av åsikten att… Fortsätt läsa Google, hur fan gick det här till?
