Tänker reklamfolket över huvud taget?

Jag har tidigare skrivit om att jag i princip slutat titta på reklamfinansierade TV-kanaler mest beroende på mängden reklam men även på att reklamen är så himla dålig. Via Facebook fick jag se att vi inte ens i våra papperstidningar undgår reklamfolkets idiotiska alster. Nu minns jag inte vilket tidningen det var vilket är anmärkningsvärt… Fortsätt läsa Tänker reklamfolket över huvud taget?